Visites guiades al World Press Photo

Visitas guiadas al World Press Photo

07/05/2019 - de 8:00 pm a 08/05/2019 - de 9:00 pm

La mostra internacional de fotoperiodisme World Press Photo 2019 torna al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), del 27 d’abril al 26 de maig. Amb el lema ‘Veure per entendre’, et convidem a posar a prova la teva curiositat i capacitat de reflexió davant les imatges més reals i immediates de l’actualitat mundial. 78.801 fotos presentades, 134 fotografies guanyadores, 4.738 fotògrafs procedents de 125 països. I tu.

Com a membre de la comunitat BSM, tindràs l’oportunitat de gaudir de l’exposició amb una visita guiada a porta tancada a càrrec de la comissària de l’activitat, Sílvia Omedes. Podràs viatjar i reflexionar en un ambient privilegiat. No t’ho deixis perdre!

Guia: Sílvia Omedes
Activitat exclusiva per a alumnes. Inscripcions via eCampus:

Inscripció dia 8 de maig
Inscripció dia 7 de maig

#WorldPressPhoto

La muestra internacional de fotoperiodismo World Press Photo 2019 vuelve al Centro de Cultura Contemporánea de Barcelona (CCCB), del 27 de abril al 26 de mayo. Con el lema “Ver para entender”, te invitamos a poner a prueba tu curiosidad y capacidad de reflexión ante las imágenes más reales e inmediatas de la actualidad mundial. 78.801 fotos presentadas, 134 fotografías ganadoras, 4.738 fotógrafos procedentes de 125 países. Y tú.

Como miembro de la comunidad BSM, tendrás la oportunidad de disfrutar de la exposición con una visita guiada a puerta cerrada a cargo de la comisaria de la actividad, Silvia Omedes. Podrás viajar y reflexionar en un ambiente privilegiado. No te lo pierdas!

Guía: Silvia Omedes
Actividad exclusiva para alumnos. Inscripciones vía eCampus:

Inscripción día 8 de mayo
Inscripción día 7 de mayo