Vides a la deriva i l’acció d’Open Arms

Vidas a la deriva y la acción de Open Arms

10/05/2019 - de 8:30 am a 10:00 am

Esmorzar amb Òscar Camps i Anna Surinyach

Òscar Camps és un socorrista, empresari i activista català, conegut principalment per ser el fundador i director de l’ONG Open Arms, que es dedica a protegir, amb la seva presència al mar a aquelles persones que intenten arribar a Europa fugint de conflictes bèl·lics, persecució o pobresa. Comptarem també amb la fotoperiodista Anna Surinyach, editora gràfica de 5W, que ha cobert desastres humanitaris a tot el món, entre ells el trànsit de refugiats i desplaçats.

Presenta: Christopher Tulloch, director del Màster en Periodisme Polític Internacional de la BSM.

#migracions

Desayuno con Òscar Camps y Anna Surinyach

Òscar Camps es un socorrista, empresario y activista catalán, conocido principalmente por ser el fundador y director de la ONG Open Arms, cuya principal misión es proteger con su presencia en el mar a aquellas personas que intentan llegar a Europa huyendo de conflictos bélicos, persecución o pobreza. Contaremos también con la fotoperiodista Anna Surinyach, editora gráfica de la revista 5W, quien ha cubierto desastres humanitarios en todo el mundo, ​ entre ellos el tránsito de refugiados y desplazados.

Presenta: Christopher Tulloch, director del Máster en Periodismo Político Internacional de la BSM.

#migraciones

Català i Castellà