Spoken word & Micro obert: Paraules i música en directe

Spoken word & Micro abierto: Palabras y música en directo

09/03/2018 - de 9:30 pm a 11:30 pm

l Laberint Festival tanca el seu programa d’activitats convidant a la comunitat BSM a expressar-se alt i clar! Inicialment, els alumnes del Màster en Creació LIterària, que celebren el 10è aniversari del programa, llegiran i recitaran fragments de textos literaris propis  i posteriorment cediran el micro a tots aquells que vulguin sumar-se a l’experiència de compartir en públic les seves creacions artístiques i culturals. Tot això acompanyat de la música de Coriolà i la DJ Virginie.

El Laberint Festival cierra su programa de actividades invitando a la comunidad BSM a expresarse ¡alto y claro! Inicialmente, los alumnos del Máster en Creación Literaria, que celebran el 10º aniversario del programa, leerán y recitarán fragmentos de textos literarios propios y posteriormente cederán el micro a todos aquellos que quieran sumarse a la experiencia de compartir en público sus creaciones artísticas y culturales. Todo ello acompañado de la música de Coriolà y la DJ Virginie.

09/03/2018