Sororitat científica i cultural

Sororidad científica y cultural

09/05/2019 - de 8:30 am a 10:00 am

Esmorzar amb Pat Quinteiro i Gema Revuelta

A la indústria musical, les dones només signifiquen el 16% dels d’artistes, el 12% dels compositors i el 3% dels productors musicals. Què podem fer davant d’aquesta situació? Pat Quinteiro ho té clar: passar a l’acció. Ho fa com a CEO de Pat Comunicaciones, també en la seva etapa a Her Beats i actualment des de Shesaid.so, dues xarxes globals de dones de la indústria musical. L’objectiu? Connectar milers de dones que es dediquen a la música amb l’objectiu de trencar estereotips de gènere, crear nous models, conscienciar de les desigualtats en el sector, donar visibilitat a les dones i incrementar-ne el nombre en tots els nivells de la indústria. Pat Quinteiro parlarà de passar a l’acció amb Gema Revuelta, científica i experta en comunicar ciència, un àmbit en què el nombre d’homes investigadors supera amb escreix el de dones. Un esmorzar de sororitat científica i cultural.

Presenta: Gema Revuelta, directora del Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental de la BSM.

#igualtat

Desayuno con Pat Quinteiro y Gema Revuelta

En la industria musical, las mujeres sólo significan el 16% de los artistas, el 12% de los compositores y el 3% de los productores musicales. ¿Qué podemos hacer ante esta situación? Pat Quinteiro, lo tiene claro: pasar a la acción. Lo hace como CEO de Pat Comunicaciones, también durante su etapa en Her Beats y actualmente desde Shesaid.so, dos colectivos que conectan a miles de mujeres que se dedican a la música con el objetivo de romper estereotipos de género, crear nuevos modelos, concienciar de las desigualdades en el sector, dar visibilidad a las mujeres e incrementar su presencia en todos los niveles de la industria, particularmente en los espacios de liderazgo y técnicos. Pat Quinteiro hablará de pasar a la acción con Gema Revuelta, científica y experta en comunicar ciencia, un ámbito en el que el número de hombres investigadores supera con creces el de mujeres. Este será un desayuno de sororidad científica y cultural.

Presenta: Gema Revuelta, directora del Máster en Comunicación Científica, Médica y Ambiental de la BSM.

#igualdad

09/05/2019