Ordesa, llibre de l’any 2018

Ordesa, libro del año 2018

10/05/2019 - de 7:00 pm a 8:30 pm

Conversa amb Manuel Vilas, autor d’Ordesa

L’última novel·la de Manuel Vilas, Ordesa (Alfaguara, 2018), ha estat un fenomen literari a Espanya, ja porta 14 edicions i més de cent mil exemplars venuts. Ha estat llibre de l’any 2018 per a mitjans com El País, La Vanguardia, El Mundo o El Correo. Conversarem amb l’autor d’aquesta obra punyent i arriscada, una fusió de diari, novel·la, assaig, realitat, ficció, prosa i poesia.

Presenta: Jesús Aguado, poeta i col·laborador acadèmic del Màster en Creació Literària de la BSM.

#literatura

Conversación con Manuel Vilas, autor de ‘Ordesa’

La última novela de Manuel Vilas, Ordesa (Alfaguara, 2018), ha sido un fenómeno literario en España, ya lleva 14 ediciones y más de cien mil ejemplares vendidos. Ha sido libro del año 2018 para medios como El País, La Vanguardia, El Mundo o El Correo. Conversaremos con el autor de esta obra punzante y arriesgada, una fusión de diario, novela, ensayo, realidad, ficción, prosa y poesía.

Presenta: Jesús Aguado, poeta y colaborador académico del Máster en Creación Literaria de la BSM.

#literatura