Esmorzar amb… Júlia Bertran

Desayuno con… Júlia Bertran

08/03/2018 - de 8:30 am a 10:00 am

L’emorzar amb Julia Bertran del Laberint Festival queda ajornat amb motiu del dia de la Dona. Lamentem les molèsties i us informarem aviat de la propera data prevista.

Periodista cultural, ha publicat recentment “M’estimes i em times”, com diu ella, un llibre amb dibuixos i converses per dinamitar la normalitat. Les il·lustracions creades per l’autora connecten amb converses amb el Niño de Elche, Carolina del Olmo i Teo Pardo, entre d’altres, que ens interpel·len a qüestionar-nos l’establert.

Periodista cultural, ha publicado recientemente “Amar y timar”, como dice ella, un libro con dibujos y conversaciones para dinamitar la normalidad. Las ilustraciones creadas por la autora conectan con conversaciones con el Niño de Elche, Carolina del Olmo y Teo Pardo, entre otros, que nos interpelan a cuestionarnos lo establecido.

08/03/2018
Català / Catalán