Concert Laberint amb Bearoid

Concierto Laberint con Bearoid

10/05/2019 - de 8:30 pm a 10:30 pm

Bearoid és el projecte d’electrònica pop del cantant i productor Dani Belenguer. Un projecte que sorgeix amb la intenció de portar la música club a un format més proper, als teus auriculars o a l’interior de la BSM. Bearoid és un viatge íntim impregnat de la visió de l’autor, els seus somnis, les seves pors… En aquestes cançons que ens expliquen històries hi trobem influències del soul, R&B, indie dance i house. Melodies brillants que fan al·lusió a la melancolia i que a la vegada estan dissenyades per fer-te ballar i accelerar-te les pulsacions.

Presenta: Mònica Rius, directora de Màrqueting i comunicació de la BSM

#concertLaberint

Bearoid es el proyecto de electrónica pop del cantante y productor Dani Belenguer. Un proyecto que surge de la intención de llevar la música club a un formato más cercano, a tus auriculares o en el interior de la BSM. Bearoid es un viaje íntimo impregnado de soul, R&B, indie dance y house. Melodías brillantes, melancólicas pero diseñadas para hacerte bailar y acelerarte las pulsaciones.

Presenta: Mònica Rius, directora de Marketing i comunicación de la BSM

#concertLaberint