Classe oberta: Coses que vam perdre al foc

Clase abierta: cosas que perdimos en el fuego

10/05/2019 - de 6:30 pm a 8:30 pm

Amb Manel Jiménez, Oriol Amat i Pepe Serra (director del MNAC)

Mitjançant suports audiovisuals, literaris, pictòrics o musicals, entre d’altres, aquest acte busca explicar com s’han expressat alguns dels grans esdeveniments sorgits en els últims deu anys. Des dels moviments anticapitalistes a la crisi migratòria; de la reivindicació de la igualtat de gènere a la preocupació pel benestar planetari; de la privacitat digital a l’erradicació de la pobresa. Aquest serà un espai obert a l’anàlisi de l’actualitat que explorarà què vam perdre al foc per saber què hem guanyat en realitat.

Presenta: Oriol Amat, Degà de la BSM-Universitat Pompeu Fabra

#economiadeldesastre

Con Manel Jiménez, Oriol Amat y Pepe Serra (director del MNAC)

Mediante soportes audiovisuales, literarios, pictóricos o musicales, le proponemos un espacio abierto para el análisis de la actualidad desde el desastre económico (o desde la economía del desastre). Un viaje que busca explicar cómo se han expresado movimientos como el anticapitalismo, la crisis migratoria, la reivindicación de la igualdad de género o la preocupación por el bienestar planetario. Exploraremos qué perdimos en el fuego para saber qué hemos ganado.

Presenta: Oriol Amat, decano de la BSM

#economiadeldesastre