Descobrir Barcelona: El Born, Parc de la Ciutadella i Vila Olímpica

Descubrir Barcelona: El Born, Parque de la Ciutadella y Vila Olímpica

09/05/2019 - de 11:00 am a 1:00 pm

Ruta guiada: El Born, Parc de la Ciutadella i Vila Olímpica.

Aquests tres espais de la ciutat simbolitzen tres moments diferents en la història de Barcelona i tres plantejaments en els conceptes d’espai públic i sostenibilitat. Farem un recorregut per la ciutat me­dieval del Born, els primers parcs de la Barcelona industrial i visita­rem l’urbanisme integrador de la Vila Olímpica.

Guia: Maria Lindmae
Punt de trobada: metro estació Jaume I (L4)

#sostenibilitat

Ruta guiada: El Born, Parque de la Ciutadella y la Vila Olímpica.

Estos tres espacios de la ciudad simbolizan tres momentos diferentes en la historia de Barcelona y tres planteamientos en los conceptos de espacio público y sostenibilidad. Haremos un recorrido por la ciudad medieval del Born, los primero parques de la Barcelona industrial y visitaremos el urbanismo integrador de la Vila Olímpica.

Guía: Maria Lindmae
Punto de encuentro: metro estación Jaume I (L4)

#sostenibilidad

09/05/2019