Activisme planetari amb FridaysForFuture

Activismo planetario con FridaysForFuture

08/05/2019 - de 8:30 am a 10:00 am

Esmorzar amb Bruno Sokolowicz, activistes de FridaysForFuture i portaveus d’AEMA

Més de 100.000 joves de 270 ciutats d’arreu del món han donat un significat ecologista als divendres amb la campanya #FridaysForFuture, sortint als carrers i liderant a tot el món un moviment únic en la lluita contra el canvi climàtic. Esmorzarem i reflexionarem sobre les conseqüències del canvi climàtic i del moviment juvenil amb Bruno Sokolowicz, periodista i activista de 350BCN, junt amb Maria Marcet, de FridaysForFuture i portaveus d’AEMA, la nova Associació d’Estudiants pel Medi Ambient de la UPF, també vinculada amb el moviment FridaysForFuture.

Presenta: Cristina Ribas, codirectora del Postgrau en Tecnopolítica i Drets digitals de la BSM.

#sostenibilitat

Desayuno con Bruno Sokolowicz, activistas de FridaysForFuture y portavoces de AEMA

Más de 100.000 jóvenes de unas 270 ciudades de todo el mundo han dado un significado ecologista a los viernes con la campaña #FridaysForFuture, saliendo a las calles y liderando en todo el mundo un movimiento sin igual en la lucha contra el cambio climático. Desayunaremos, reflexionaremos y debatiremos de las consecuencias del cambio climático y del movimiento juvenil con Bruno Sokolowicz, periodista y activista 350BCN junto con Maria Marcet, de FridaysForFuture y portavoces de AEMA, la nueva Asociación de Estudiantes para el Medio Ambiente de la UPF también vinculada al movimiento FridaysForFuture.

Presenta: Cristina Ribas, codirectora del Postgrado en Tecnopolítica y Derechos digitales de la BSM.

#sostenibilidad

08/05/2019